środa, 16 września 2015

Przydatne gażdety kosmetyczne - osłonki na pędzle

Dzisiaj chciałabym wam pokazać mój najnowszy gadżet kosmetyczny, jakim są osłonki na pędzle. Wiem, że Ameryki nie odkryłam, ale może uda mi się przekonać chociaż jedną z was, że warto się w niego zaopatrzyć. Moje pędzle generalnie siedzą w domu w znanym całej blogosferze świeczniku SKURAR z Ikei, maluję się nimi i odkładam na miejsce. Jednak po dwóch latach zauważyłam, że pojedyncze włoski zaczęły im brzydko odstawać, a spowodowało to najprawdopodobniej ocieranie się pędzli o siebie podczas wyjmowania/wkładania. 


Aby się uchronić przed większymi szkodami, postanowiłam zamówić siateczkowe osłonki na pędzle. Po chwili poszukiwań udało mi się znaleźć zestaw 10 sztuk na Aliexpress w cenie 0,50 dolara czyli za 2 zł z wliczoną już przesyłką. Dotarły do mnie w nieco ponad dwa tygodnie, wszystko zgodnie z opisem. Jak widzicie dopasowują się do pędzli różnych rozmiarów, nie spadają z tych cieńszych i nie miałam problemu z nałożeniem osłonki na pędzel do pudru z Sephory w rozmiarze XL, więc i na te największe zmieszczą się bez problemu. Wydatek nie jest duży, a sprawi, że nasze pędzle będą nam służyły jak najdłużej. Co sądzicie o takim rozwiązaniu? Ja już zamówiłam kolejne, aby każdy mój pędzel miał swoją zbroję.

Osłonki kupiłam tutaj.

5 komentarzy :

  1. Bardzo dobre rozwiązanie, jak tylko uzupełnię kolekcję pędzli, zakupię i takie osłonki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie fajna sprawa, szczególnie jak inwestuje się w droższe pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyobrażam sobie suszenia pędzli bez nich :)

    OdpowiedzUsuń