piątek, 13 lutego 2015

Nowości w kosmetyczce: LUMENE Vitamin C

Tak, tak, to wciąż ja i jeszcze żyję, chociaż czas to u mnie od dawna towar bezcenny. Cały czas myślę, jak tu powrócić do regularnego blogowania, został mi już tylko ostatni semestr magisterki, więc mam nadzieję, że przyszłość mi na to pozwoli.

Przychodzę do was z nowościami, który wpadły mi w oko w Superpharm. A mowa tutaj o serum i kremie pod oczy finlandzkiej marki Lumene, znanej chyba z kolorówki, a szkoda, bo w swojej ofercie jak się okazuje mają świetne kosmetyki pielęgnacyjne!

Oba produkty który zadecydowałam zakupić, mają moim zdaniem najciekawsze składy - bardzo naturalne - i najlepiej zaspokoją potrzeby mojej cery szanownego wieku 25+.

LUMENE - BRIGHT NOW VITAMIN C DRY SKIN COCKTAIL - Luksusowy rozświetlający koktajl witaminowy do twarzy, szyi i dekoltu

 


Opis producenta: Polecany dla kobiet w wieku 25+. Dostarcza skórze niezbędnych mikroelementów. Zawiera olejek z żurawiny i maliny moroszki (bogaty w antyoksydanty i karotenoidy), które efektownie zwalczają pierwsze oznaki starzenia. W składzie znajdziemy też sterole roślinne, które są bardzo podobne do naturalnej powłoki hydrolipidowej - odbudowują system ochronny skóry, chronią ją przed negatywnym działaniem wolnych rodników i innych zanieczyszczeń (bakterie, dym papierosowy). Witaminy C+A wzmacniają skórę, dzięki czemu jest ona aksamitnie gładka i miękka. Aktywne składniki dodatkowo rozjaśniają skórę. Produkt zawiera 90% naturalnych składników, jest wolny od parabenów i sztucznych barwników. Koktajl należy koniecznie wstrząsnąć przed użyciem. Stosować na dzień lub na noc przed aplikacją kremu.
Vitamin C+ to seria produktów marki Lumene dostarczających skórze sił witalnych. Jest polecana dla kobiet w wieku 25+ i przeznaczona do potrzeb każdego typu cery. Kosmetyki z tej linii zawierają naturalny olejek z arktycznej maliny moroszki. Jest on bogaty w składniki działające przeciwzmarszczkowo. Wszystkich witamin potrzebnych skórze dostarcza kompleks VitaOptimaleTM - bazuje on na witaminach C, E, A i B. Ma też właściwości odżywiające, odnawiające oraz detoksykujące skórę. Wygląda ona na rozpromienioną i pełną energii.

Przede wszystkim skład, po drugie skład i po trzecie skład! Zaraz po wodzie mamy olej jojoba, trójglicerydy, emolient, olej awokado, skwalany, glicerynę,estrowa postać witaminy E, olej z nasion żurawiny - a to nawet nie jest jego połowa! Nie znajdziemy tu parafiny, parabenów i donorów formaldehydu. Poniżj jest zdjęcie całego składu i na samym końcu buteleczki. Ja się zakochałam w fazie różowej <3 Za wygląd daję 11/10 punktów, dawno żaden kosmetyk nie zachwycił mnie tak samym wyglądem! Na razie testowałam go tylko na ręce, ale mimo dedykacja dla skóry suchej, ma leciutką konsystencję i sądzę, że przy mojej mieszanej sprawdzi się bardzo dobrze. Zresztą zobaczcie jakie ma rewelacyjne opinie na KWC klik (wersja przed zmianą składu).


LUMENE - BRIGHT NOW VITAMIN C EYE CREAM - Rozświetlający krem pod oczy

Opis producenta: Rozświetlający krem pod oczy. Zawiera ekstrakt z maliny moroszki oraz kapsułki witaminy C. Nawilża i chroni skórę przed szkodliwym działaniem środowiska. Pigmenty skutecznie rozświetlają cerę dając efekt świeżego, promiennego spojrzenia. Krem nie posiada kompozycji zapachowych. Wolny od parabenów, olejów mineralnych i syntetycznych barwników. 

Składznowu jest bardzo dobry, choć nie tak genialny jak w serum. Znajadziemy w nim olej canola, olej ze słodkich migdałów, ekstrakt z maliny moroszki i oczywiście tytułową witaminę C. Ma kremową konsystencję, ale na pierwszy rzut oka wydaje mi się, że wystarczająco lekką dla młodej skóry.


I jak, udało mi się was zaciekawić? Serum kosztuje w Superpharm 89,99 zł, a krem po oczy 54,99 zł, ale obecnie obowiązuje promocja na kremy do twarzy i pod oczy - 40%, więc za drugą pozycję zapłaciłam tylko 32,99 zł. Ja uciekam do łazienki na pierwsze testy, mam nadzieję, że uda mi się je zrecenzować na blogu za niedługo i dać znać, czy rewelacyjne składy przełożyły się na efekty. Dobranoc!

5 komentarzy :

  1. Jestem ciekawa obu produktów! :) Swoją drogą nie wiedziałam, że Lumene jest w SP ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie :) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ się ucieszyłam, jak zobaczyłam na mailu, powiadomienie o nowym wpisie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że u mnie nie mają Superpharm bo obydwa produkty bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń