środa, 5 lutego 2014

Nabytkowe podsumowanie grudnia

Pewnie patrzycie na tytuł tego posta i myślicie, że pomyliły mi się miesiące. Otóż nie, po prostu nadrabiam styczniowe zaległości. Grudzień był u mnie miesiącem dość sporego folgowania sobie jeśli chodzi o zakupy, przybyło całkiem sporo rzeczy, pewnie znowu więcej niż zużyłam. A jutro wam pokażę co kupiłam w styczniu, a następnie styczniowe zużycia.


Na pierwszy rzut idzie Rossmann, miałam wejść tylko po żwirek dla kota, a skończyło się jak widać. Udało mi się upolować paletkę Nude make up kit od Lovely, szczerze mówiąc jeszcze jej nie używałam, tylko testowałam na ręce, ale wstępnie mogę powiedzieć, że za cenę niecałych 12 zł warto się na nią skusić. Wzięłam też brokatowy piaskowy lakier od Wibo, ale nosiłam go tylko na jednym paznokciu, gdyż źle czułabym się w takim ciemnym manicure. Skusiłam się też na mydło Alverde do rąk, wiem, że sporo z was narzekało, iż przesusza ono ręce, ale chciałam sama to sprawdzić. Oraz na pomadkę Alverde i powiem wam, że jest to rewelacyjna pomadka ochronna za kilka złotych i jak dla mnie, wcale nie ma nieprzyjemnego zapachu. Na zdjęciu nie ma mini dezodorantu Isana, który został u chłopaka, a który lubię mieć w torebce.


Skusiłam się też na szczotki Tangle Teezer, od razu kupiłam wersję elite do domu i compact do torebki. Faktycznie bardzo dobrze radzą sobie z rozczesywaniem moich prostych, długich i cienkich włosów, używam ich chodziennie od ponad miesiąca i jestem bardzo zadowolona.


Dalej mamy Superpharm, gdyż nie mogłam przejść obojętnie obok promocji -40% na makijaż. Wybrałam dwie odżywki Essie do paznokci (nie mogłam zdecydować się którą wolę xD), sztuczne rzęsy, które okazały się niewypałem, gdyż nie dałam rady ich przykleić i były zdecydowanie za długie oraz żel i balsam do ciała Fa na wyprzedaży zestawów świątecznych za 7,49 zł. Żel i balsam mają całkiem nie głupie składy, zobaczymy co z tego wyniknie. Preparat Synchroline i próbki dermokosmetyków to prezenty od koleżanek, szczególnie ciekawi mnie krem do stóp z Nuxe.


Dalsze kombinowane z upiększeniem rzęs na sylwestra zaowocowało nabyciem kleju Duo z Inglota i kępek z Golden Rose. Tu już było lepiej, chociaż muszę jeszcze poćwiczyć ich przymocowywanie. Z racji że skończył mi się antybiotyk z izototeiną zastąpię go żelem z samą izotroteiną, w celu dalszego złuszczania naskórka. Maść na odciski podpatrzyłam na którymś z blogów jako alternatywę dla koreańskich peelingów złuszczających, wezmę ją w obroty na dniach.


A te rosyjskie cudeńka przybyły do mnie z bardzo miłej wymiany, wsadziłam łapki już w prawie wszystko i niedługo zaczną się pojawiać recenzję, jeśli coś was zainteresowało. Ten mały słoiczek do krem na noc Natura Siberica do cery tłustej i mieszanej.

Uf, to już wszystko, teraz muszę się zastanowić jak to poupychać po szafkach xD

10 komentarzy :

  1. Zakupy świetne sama bym sie skusiła na na TT ta szczotkę kompaktowa sliczna do tego odzywki do paznokci od Essie ;) świetne zakupy udane jak widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kompaktowa wersję TT już prawie dwa lata cały czas jest w idealnym stanie dzięki nakładce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości! Szczotka TT i pianka do mycia twarzy z Ziół Bajkału marzą mi się od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile wspaniałości :)

    PS. Doszedł mój mail z danymi adresowymi?
    Ostatnio poczta mi coś fiksuje i wolę się upewnić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Planuję zakup kompaktu TT, bo już parę dobrych lat mam zwykłą wersję i jest w opłakanym stanie :( A co do odżywki z Essie, kupiłam ostatnio All in one i jestem ciekawa, czy będzie dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. TT też zamierzam kupić. To jak na razie nr. 1 na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy, a zwlaszcza te rosyjskie cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hoho, sporo rzeczy :) TT uwielbiam i też mam obie wersje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochanie, kupiłaś Alterrę i podpisałaś Alverde :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, problem z szafkami jest zawsze najgorszy :D
    Zapraszam Cię też na mojego bloga, może Cię zainteresuje :)

    modelkanacodzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń