poniedziałek, 23 grudnia 2013

Świąteczna oddwajka! (przedłużona do 19.01.2014)

Przedłożona do 19.01!


Witajcie po krótkiej przerwie! Niestety ostatni tydzień na uczelni był dla mnie dość ciężki i musiałam się skupić na projektach, do tego doszła jeszcze praca i w efekcie byłam tak zmęczona, że ostatnie dwa dni praktycznie całe przespałam ;-) Dzisiaj chciałabym was zaprosić na małą oddawajkę - tak, oddawajkę, a nie rozdanie, gdyż kosmetyki które są do wygrania sama dostałam, a że z nich nie skorzystam, chciałabym je oddać komuś z was ;-) Nie przedłużając zapraszam do przeczytania prościutkich zasad i brania udziału :D


Nagroda składa się z:
- Soraya, Hialuronowy Mikrozastrzyk, krem na dzień i na noc, 30+ 50 ml
- Soraya, Hialuronowy Mikrozastrzyk, koncentrat kwasu hialuronowego 30 ml
- Eveline, Olejek Arganowy i Kozie Mleko, Przeciwzmarszczkowy wygładzający krem na dzień, skóra sucha 50ml
- Eveline, Olejek Arganowy i Kozie Mleko, Enzymatyczny peeling odmładzający do twarzy 3w1 60 ml
- Eveline, Cell Skin Caren Rozświetlające serum przeciwzmarszczkowe 30 ml
- Virtual, Maxi Brilliant Lip Gloss nr 11 9 ml
- Soraya, Make - Up HD Self Adaptor, Podkład kryjący nr 01 30 ml
- Eveline, Matt Professional, fluid długotrwale matujący, nr 41 30 ml
 - Virtual, Natural Effect Makeup, Nawilżający podkład do twarzy, nr 107 30 ml
Wszystkie kosmetyki są nowe i nieużywane!

Zasady konkursu:

Obowiązkowo należy:
1.Być obserwatorem mojego bloga.

Dodatkowo można:
1. Polubić mnie na facebooku (podaj imię i nazwisko) +1
2. Dodać osobną notkę na bloga (podaj link do notki) +3
3. Dodać banner na bloga (podaj adres bloga)  +1
4. Udostępnić ten post na facebooku (podaj link do udostępnionego postu) +1



Regulamin:
  • Konkurs trwa od 23.12.2013r do 06.01.2014.
  • Zastrzegam sobie prawo do przedłużenia konkursu, jeśli weźmie w nim udział mniej niż 50 osób.
  • Konkurs jest wyłącznie dla osób pełnoletnich mieszkających na terenie Polski. 
  • Biorąc udział w konkursie zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych (dotyczy wysyłki).
  • Wyniki opublikuję na blogu i wyślę emaila do zwycięzcy, na adres czekam 7 dni.
  • Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

20 komentarzy :

  1. Witam serdecznie jako nowa obserwatorka i nowy lubiś na Fb :) zgłoszenie do konkursu wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam że już wcześniej się zgłaszam i wysłałam formularz jeszcze raz :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, kiedy wyniki? Wybacz że się niecierpliwię, ale moja mama ma urodziny 28stycznia, więc mam ogromną nadzieję, że wygram Twoje rozdanie, a mama będzie miała wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mam sesję na uczelni i pracę, więc nie mogę nic obiecać poza końcem przyszłego tygodnia :(

      Usuń