środa, 4 grudnia 2013

Relacja ze spotkania blogerek we Wrocławiu 30.11.2013

W miniony weekend miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu blogerek, które odbyło się we Wrocławiu w kawiarnio-herbaciarni Afryka Coffee & Tea House. Uczestniczyło w nim aż 20 dziewczyn, więc zebrała się nas całkiem spora gromadka. Ja jak zwykle musiałam o czymś zapomnieć, tym razem był to aparat, także zdjęcia podkradłam Agusiak i Wiktorii, za które już na wstępie ślicznie dziękuję! Spotkanie zaczęło się od plotek i ploteczek oraz wielgachnego cappucino w moim przypadku.

Od lewej: vlogerki Arleta i Ania, dalej Iwona, roześmiana Wiktoria i ja

Następnie w ruch poszły wymianki, ja też coś niecoś dla siebie wybrałam, ale o tym później. W trakcie spotkania miałyśmy przyjemność wysłuchać prezentacji od przedstawicielek 3 firm: hurtowni New Styler, mieszczącej się we Wrocławiu, Sorayi i The Secret Soap Store. Miałyśmy możliwość "zmacania" ich najświeższych nowości, poznania filozofii marek i zadania nurtujących nas pytań. Każda z pań była przemiła i sympatyczna, a ja do dzisiaj wspominam cudowny kremik do rąk z The Secret Soap Store. Zdecydowanie trafia na wish listę!


Po tylu emocjach należało się posilić, ja zdecydowałam się na makaron z łososiem, który był tak duży, że ledwo zdołałam zjeść połowę! Czasu oczywiście był za mało, strasznie żałuję, że nie udało mi się porozmawiać z każdą z dziewczyn, ale mam nadzieję, że będzie jeszcze dużo takich okazji. Chciałabym też oficjalnie podziękować organizatorkom, Agusiak i Justynie, za niezwykle udany zlot i cały wysiłek jaki włożyły jego przygotowanie, jesteście niesamowite dziewczyny!


W spotkaniu wzięły udział:
2. http://agusiak747.blogspot.com - organizatorka

A oto nasi sponsorzy:


Jeśli jesteście ciekawi co przygotowały dla nas firmy, zapraszam na jutrzejszego posta, w którym zdradzę wam co przyniosły nam "dary losu", jak to określiła Wena ;-)

3 komentarze :

  1. Za mało zdjęć! :P ale w miłym towarzystwie czas leci tak, że się o tym nie myśli;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie spotkania są cudne, a makaron wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są takie blogerskie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń