wtorek, 12 listopada 2013

Balea, Enzymatyczny peeling-maska

Późno wieczorową porą zapraszam was na recenzję kolejnego niedrogiego kosmetyki z mojej łazienki, ale niestety tym razem bliżej mu do bubla, niż hitu. Jeśli jesteście ciekawe dlaczego, zapraszam do czytania!


Opis producenta: Peeling bez drobinek. Odpowiedni nawet dla skóry wrażliwej. Po oczyszczeniu, nakładać na twarz, szyję i dekolt, zmyć po 5-10 minutach. Stosować 2-3 razy w tygodniu.

Cena: 2,45

Pojemność: 50 ml

Skład: AQUA · GLYCERIN · ISONONYL ISONONANOATE · DICAPRYLYL ETHER  · CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE · OCTYLDODECANOL · GLYCERYL STEARATE CITRATE · MANGIFERA INDICA SEED BUTTER · MYRISTYL MYRISTATE · TOCOPHERYL ACETATE · PANTHENOL · CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT · ASPALATHUS LINEARIS LEAF EXTRACT · TOCOPHEROL · GLUCONOLACTONE · CETHYL ALCOHOL · SODIUM LACTATE · ALGIN · STEARYL ALCOHOL · SODIUM BENZOATE · XANTHAN GUM · SODIUM ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER · PARFUM · CITRIC ACID · LACTIC ACID · CARBOMER/PAPAIN CROSSPOLYMER · PHENOXYETHANOL · CAPRYLYL GLYCOL · 1,2-HEXANEDIOL · PROPYLENE GLYCOL · LINALOOL · LIMONENE.


Moja opinia: Peeling trafił do mnie z wymianki i był to mój pierwszy kontakt z kosmetykami Balei, niestety niezbyt pozytywny. Naoglądałam się w Internecie zdjęć dziewczyn, które pokazywały jak ten peeling podrażnił ich cerę, ale niezrażona zaaplikowałam go na własną buzię. I co? I nic. Dla mnie ten peeling ledwo, ledwo co złuszcza. Trzymałam go godzinę i nic, udało mi się nawet z nim zasnąć na jakieś 2-3 godziny i jedynym efektem było delikatne wygładzenie. Naprawdę delikatne. Albo jestem wyjątkowa, albo ten peeling jest super-hiper-ultra delikatny a mi pozostaje stosowanie 25% kwasów. Na plus przyjemna tubka, zapach i przystępna cena, ale w końcu nie dla walorów estetycznych go nabyłam. Z tym produktem DM'owskiej Balei więcej się nie spotkam, ale zdradzę wam, że kolejne przygody zaliczam w większości do udanych ;-)

2 komentarze :

  1. Szkoda, że efekty są takie mizerne. Peelingi enzymatyczne bardzo lubię i spodziewałam się po tym produkcie dużo bardziej spektakularnego działania :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz mieć strasznie wytrwałą skórę, skoro ten peeling innych mocno podrażnia a na tobie w ogóle nie robi wrażenia :D rzadko spotykam krytyczne opinie co do tej firmy, sama jeszcze nie miałam okazji nic testować.

    OdpowiedzUsuń