wtorek, 25 czerwca 2013

Relacja z I Wkacyjnego Spotkania Blgerek Urodowych we Wrocławiu

Dzisiaj krótka relacja z wyjątkowego wydarzenia w którym miałam przyjemność uczestniczyć, a mianowicie I Wakacyjnego Spotkania Blogerek Urodowych we Wrocławiu, które odbyło się w zeszłą sobotę w Grand Cafe. Zapraszam!


Udało mi się zrobić wejście smoka dewastując pierwsze krzesło, na którym usiadłam (niestety zapomniałam zrobić zdjęcie owego zdradliwego pana :P), na szczęście dziewczyny poratowały mnie w opresji i bez dalszych wpadek mogłam przyłączyć się do ożywionych dyskusji, których nie brakowało. Była też wymianka z której i ja coś niecoś przyniosłam, zimne frappe na ochłodę i przepyszne wrapsy.


Odwiedziła nas też przemiła pani Marta z Time2save opowiadając o tajnikach makijażu i miałyśmy okazję zmacać kosmetyki, których używa do wykonywania makijaży.


Wszystkie dziewczyny są mega mega sympatyczne i jestem naprawdę zaszczycona, że miałam okazję je poznać. Oczywiście czasu było mało i nim się spostrzegłyśmy trzeba było wracać do domów, ale mam nadzieję, że niedługo spotkamy się ponownie! 

Dzięki naszym wspaniałym organizatorkom otrzymałyśmy także mnóstwo upominków od znanych i lubianych firm, a oto nasi sponsorzy:


A tak wracałam do domu:


Niestety torba z Mohito stwierdziła, że ona takich ciężarów nosić nie będzie i zastrajkowała prawie pod samym domem :P


Jesteście ciekawe co za cuda znalazły się w tych wszystkich torbach? TA-DAM!


Ledwo udało mi się wszystko zmieścić na jednym zdjęciu ;-) Jest tego tyle, że nie dam rady wszystkiego sama zużyć, więc z chęcią się z wami podzielę, a akurat zbliża się dobra okazja, gdyż liczba obserwatorów zbliża się do 100, więc spodziewajcie się rozdania w najbliższym czasie ;-)

6 komentarzy :

  1. wyglądałam podobnie z tymi torbami jak Ty ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam żel z zielonego lab :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, jedna z moich toreb też się rozerwała już tuż tuż przed domem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkanie udane :) Fajnie byłoby uczestniczyć kiedyś w takim spotkaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. cudeńka ;) szkoda, że mnie tam nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnóstwo dobroci ;) Wesoło Wam było ;) Ślicznie wygladasz

    OdpowiedzUsuń