wtorek, 4 czerwca 2013

Moje pierwsze rozdanie - zapraszam!

Hej dziewczyny! Dzisiaj mam dla was miłą niespodziankę, moje pierwsze rozdanie!



Ponieważ mam bardzo dużo próbek i zwyczajnie nie jestem w stanie sama ich zużyć, postanowiłam się z wami podzielić. Do wzięcia jest zestaw aptecznych kremików:

Emolium, Emulsja do ciała 10 x 7 ml = 70 ml
Emolium, Krem 10 x 3 ml = 30 ml
Emolium, Krem Ochronny na wiatr i mróz 10 x 3 ml = 30 ml
Iwostin, Lipidia, Krem lipidowy 40% 5 x 3 ml = 15 ml
Iwostin, Sensitia, Krem intensywnie nawilżający SPF 20 10 x 2 ml = 20 ml


do wyboru:
Iwostn Re-Actin 30+ lub Re-Liftin 40+ lub Re-Storin 50+ 10 x 2 ml = 20 ml

+

do wyboru:
Iwostin, Purritin, Emulsja matująca 10 x 2 ml = 20 ml
lub
Iwostin, Rosacin, Krem na dzień łagodzący skórę z tradzikiem różowatym SPF 15 5 x 2 ml + Krem na noc zmniejszający rumień w trądziku różowatym 5 x 2 ml
lub
Iwostin, Capillin, Wzmacniający krem na naczynka SPF 20 4 x 2 ml + Krem na naczynka na noc 4 x 2 ml + Maseczka kojąco-wzmacniająca 2 x 2ml

Dodatkowo jeśli w rozdaniu weźmie udział ponad 50 osób do wygrania będą dwa takie zestawy!


Aby wziąć udział w rozdaniu należy:
- obowiązkowo być publicznym obserwatorem mojego bloga
- zostawić komentarz ze zgłoszeniem pod tym postem
- możesz dodać osobną notkę na swoim blogu o moim rozdaniu (+3 pkt.)
- możesz dodać informację o rozdaniu pod aktualną notką na swoim blogu (+1 pkt)
- możesz dodać banner w pasku bocznym z linkiem kierującym do tej notki (+1 pkt)
- możesz dodać mnie do blogrolla (+1 pkt)
- osoby obserwujące mnie przed rozdaniem dostają 1 pkt
- moje top komentatorki sprzed rozdania dostają 1 pkt

Lista top komentatorek:

Zapraszam was cieplutko do zabawy i przestrzegam osoby, które zaobserwują blog tylko na czas rozdania, że w następnych nie będą już mogły brać udziału.

Forma zgłoszenia:
Obserwuję jako:
E-mail:
Notka na blogu: TAK/ NIE (link)
Informacja pod notką: TAK/NIE (link)
Banner na pasku bocznym: TAK/NIE (link)
Blogroll: TAK/NIE (link)
Obserwowałam przed rozdaniem: TAK/NIE
Jestem top komentatorką: TAK/NIE

Regulamin:
1. Organizatorem rozdania i sponsorem nagrody jest autorka bloga - BeatriceM.
2. Rozdanie trwa od dnia 04.06.2013 do 03.07.2013 do godz. 23:59
3. Uczestnikami konkursu mogą być wszyscy obserwatorzy mojego bloga, którzy prawidłowo wypełn zgłoszenie. 
4. Aby zwiększyć swoje szanse na wygraną można dodatkowo:
- dodać osobną notkę o rozdaniu (1 pkt.)
- umieścić informację o rozdaniu pod aktualną notką (+1 pkt.)
- umieścić baner na pasku bocznym (1pkt.)
- dodać mojego bloga do blogrolla (1pkt.)
Dodatkowych punktów nie zdobywają blogi, na których znajdują się tylko notki o rozdaniach na innych blogach.
5. Dodatkowe punkty otrzymują następujące osoby:
- obserwatorzy bloga sprzed rozdania
- top komentatorki
6. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania w ciągu 3 dni licząc od daty zakończenia konkursu.
7. Zwycięzca o wygranej zostanie powiadomiony drogą mailową. Na przesłanie adresu do wysyłki nagrody ma 3 dni. W przypadku braku odpowiedzi losuję kolejna osobę.
8. Nagroda zostanie wysłana na koszt organizatora rozdania, czyli mnie, w terminie 7 dni od dnia otrzymania danych adresowych. Wysyłka tylko na terenie Polski!
9. Zgłoszenie się do udziału w rozdaniu jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
11.  Jako organizatorka zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie.

19 komentarzy :

  1. Ja biore udział. Często mam wyjazdy z małym bagażem i to one ratują mnie z opresji.
    Obserwuję jako: Moooni
    E-mail: mooonipopracy@gmail.com
    Notka na blogu: NIE
    Informacja pod notką: NIE
    Banner na pasku bocznym: TAK http://mooonipopracy.blogspot.com/
    Blogroll: TAK http://mooonipopracy.blogspot.com/
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    Jestem top komentatorką: TAK

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Iza Ole
    E-mail: iza.olejniczak88@wp.pl
    Notka na blogu: Nie
    Informacja pod notką: Nie
    Banner na pasku bocznym: TAK http://kuferekkosmetyczny.blogspot.com/
    Blogroll: Nie
    Obserwowałam przed rozdaniem: Nie
    Jestem top komentatorką: Nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: poloniamartyna
    E-mail: m_kowalewska_1a@wp.pl
    Notka na blogu: TAK http://jaimojekosmetyki.bloog.pl/id,335490291,title,rozdanie-u-chodzzemnanazakupy-,index.html
    Informacja pod notką: NIE
    Banner na pasku bocznym: NIE
    Blogroll: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    Jestem top komentatorką: NIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia dla biorących udział w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Aleksandra Ola
    E-mail: aleksandra1612@op.pl
    Notka na blogu: NIE
    Informacja pod notką: NIE
    Banner na pasku bocznym: NIE
    Blogroll: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    Jestem top komentatorką: NIE

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Agata N
    E-mail: feya @ interia.pl
    Notka na blogu: NIE
    Informacja pod notką: NIE
    Banner na pasku bocznym: NIE
    Blogroll: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE (niestety Cię nie znałam:( ale obiecuję zostać :))
    Jestem top komentatorką: NIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: rumour
    E-mail: iamtherumour@o2.pl
    Notka na blogu: nie
    Informacja pod notką: nie
    Banner na pasku bocznym: nie
    Blogroll: nie
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    Jestem top komentatorką: nie

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje jako : Atyde (kolorowe czary-mary)
    E-mail : edytasz5@interia.pl
    Notka na blogu : Nie
    Informacja pod notką : Nie
    Banner : Tak http://koloroweczary-mary.blogspot.com/
    Obserwowałam przed rozdaniem : Nie
    Top Komentatorka : Nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Nely
    E-mail: olunia1881@wp.pl
    Notka na blogu: NIE
    Informacja pod notką: NIE
    Banner na pasku bocznym: NIE
    Blogroll: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    Jestem top komentatorką: NIE

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: LadYvonne
    E-mail: sznyda@o2.pl
    Notka na blogu: NIE
    Informacja pod notką: NIE
    Banner na pasku bocznym: http://ladyvonne.blogspot.com/
    Blogroll: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    Jestem top komentatorką: NIE

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Natalie Indiana
    E-mail: natalieindian@gail.com
    Notka na blogu: NIE
    Informacja pod notką: TAK http://zapuszczanieodboba.blogspot.com/2013/06/scrub-do-ciaa-od-avon-tropics.html
    Banner na pasku bocznym: TAK zapuszczanieodboba.blogspot.com
    Blogroll: TAK zapuszczanieodboba.blogspot.com
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK/NIE
    Jestem top komentatorką: TAK

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: neeefericit
    E-mail: neeefericit@gmail.com
    Notka na blogu: nie
    Informacja pod notką: nie
    Banner na pasku bocznym: nie
    Blogroll: nie
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    Jestem top komentatorką: nie

    ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako Rincewind99
    mail; rincewind9998@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: wiktoria1852000
    E-mail: wiktoria1852000@amorki.pl
    Notka na blogu: nie
    Informacja pod notką: nie
    Banner na pasku bocznym: TAK wiktoria1852000.blogspot.com
    Blogroll: nie
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    Jestem top komentatorką: nie

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: sarinacosmetics
    E-mail: ewelina87tt@gmail.com
    Notka na blogu: NIE
    Informacja pod notką: NIE
    Banner na pasku bocznym: TAK http://sarinacosmetics.blogspot.com/
    Blogroll: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    Jestem top komentatorką: NIE

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako:jasminek
    E-mail: nieska06nieska@wp.pl
    Notka na blogu: nie
    Informacja pod notką: nie
    Banner na pasku bocznym: nie
    Blogroll: nie
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    Jestem top komentatorką: nie

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Sabii
    E-mail:sabela87@gmail.com
    Notka na blogu: NIE
    Informacja pod notką: NIE
    Banner na pasku bocznym: NIE (
    Blogroll: TAK http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    Obserwowałam przed rozdaniem:NIE
    Jestem top komentatorką: NIE

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Miss Independent
    E-mail: strefaniezalezna@gmail.com
    Notka na blogu: NIE
    Informacja pod notką: NIE
    Banner na pasku bocznym: NIE
    Blogroll: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    Jestem top komentatorką: NIE

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Zimne dłonie.
    E-mail: zimne.dlonie@gmail.com
    Notka na blogu: NIE
    Informacja pod notką: NIE
    Banner na pasku bocznym: NIE
    Blogroll: TAK https://blog-pisany-sobie-a-muzom.blogspot.com/
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    Jestem top komentatorką: NIE

    OdpowiedzUsuń