niedziela, 26 maja 2013

RECENZJA: Klorane, Rozjaśniający balsam na bazie wyciągu z rumianku do włosów blond naturalnych, farbowanych lub rozjaśnianych

Witajcie! Dzisiaj zapraszam na recenzję kolejnego produktu zakupionego na styczniowej wyprzedaży dermokosmetyków w Tesco - balsamu do włosów Klorane. Jak teraz patrzę na te ceny, to aż się łezka w oku kręci, że nie wzięłam jeszcze czegoś za bezcen z Avene :P No cóż, pozostaje liczyć na to, że inny punkt z aptecznymi kosmetykami postanowi się zlikwidować ^^

Klorane, Rozjaśniający balsam na bazie wyciągu z rumianku do włosów blond naturalnych, farbowanych lub rozjaśnianych

Opis produktu: Rumianek pospolity pochodzi z rejonów śródziemnomorskich. Odmiana Matricaria recutita L. została wybrana przez Laboratoria Klorane, ze względu na wysoką zawartość naturalnych barwników, które osiadają na łuskach włosa, nie wnikając do jego wnętrza. Rumianek pospolity rozjaśnia włosy blond, a jasnobrązowym włosom dodaje pięknych i naturalnych refleksów. Dodatkowo odmiana rumianku ma właściwości zmiękczające i nadaje włosom połysk, nie zmieniając struktury włosa, dlatego może być stosowany przez całą rodzinę, a zwłaszcza dzieci.
Przeznaczony do włosów normalnych, farbowanych lub rozjaśnianych włosów blond.Wydobywa kolor blond pasemek, odżywia i odbudowuje włosy oraz ułatwia ich rozczesywanie bez obciążania włosów. Kremowa, perłowa formuła ma delikatny zapach i zawiera mnóstwo składników regenerujących, które odbudowują strukturę włosa i nadają im miękkość.
Produkt hipoalergiczny

Pojemność: 150 ml

Cena: 35-40 zł (42,99 zł w SuperPharm)

Skład: WATER, CETEARYL ALCOHOL, AMODIMETHICONE, PROPYLENE GLYCOL, CETEARETH-33, BEHENTRIMONIUM CHLORIDE, CETRIMONIUM CHLORIDE, CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER EXTRACT, CITRIC ACID, FRAGRANCE, IRON OXIDES, ISOPROPYL ALCOHOL, METHYLPARABEN, MICA, TETRASODIUM EDTA, TITANIUM DIOXIDE, TRIDECETH-12, YELLOW 5, YELLOW 6.

Zbita konsystencja

Moja opinia: Po bardzo kiepskich kwietniowych produktach do włosów, ten balsam był dla mnie dużym ukojeniem. W końcu używałam czegoś, co wygładzało włosy, ułatwiało rozczesywanie i odpowiednio je dociążało. Spektakularnego rozjaśnienia nie zauważyłam, ale na pewno dbał o dobry stan włosa. Ma intensywny rumiankowy zapach, który na początku mnie drażnił, gdyż nie zaliczam go do najpiękniejszych. Konsystencja jest zbita, bardzo gęsta, co sprawia, że balsam jest niewydajny, gdyż trzeba go sporo, aby w miarę przyzwoicie rozprowadzić po całych włosach. No ale cóż, nazwa zobowiązuje. Skład jest przeciętny, na pewno nie naturalny, ale duży plus za filtry UVA i UVB. Minus za paraben. Regularna cena przyprawia o zawrót głowy, moim zdaniem jest to spora przesada, ja zapłaciłam za niego 13,13 zł i możliwe, że w takiej cenie skusiłabym się na niego ponownie.

9 komentarzy :

  1. To zostaje tylko polować na promocję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzież to była taka wyprzedaż ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tesco w styczniu :-) podlinkowałam frazę w poście (pierwsze zdanie)

      Usuń
  3. Ciekawy produkt. ;) Na takiej wyprzedaży warto skorzystać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena spora, ale za 13 zł bym się na niego skusiła, chociaż blond włosów nie mam, to lubię odżywki do jasnych włosów ^.^ Ładnie mi się błyszczą włosy po nich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog godny polecenia, miło się czyta. Od razu dodałam do obserwowanych :) na pewno będę częstym gościem. Balsam wygląda dość interesująco jeśli tylko będzie w promocji chętnie skuszę się na niego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie znam sie z ta firma- musze sie przyjrzec blizej jej kosmetykom ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy tego balsamu, jednak może się na niego skuszę skoro pomaga w rozczesywaniu włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W takiej promocyjnej cenie to zaiste okazja :)

    OdpowiedzUsuń