środa, 1 maja 2013

PROJEKT DENKO: Kwiecień 2013

Dzisiaj krótko i zwięźle, bo chcę się pozbyć pustych opakowań. Znowu udało mi się zużyć przyzwoitą liczbę kosmetyków, więc szafki oddychają a ja trzymam się postanowienia w niekupowaniu :-)

Projekt Denko Kwiecień 2013 - produkty do włosów

1. Garnier Fructis, Czysty Blask, Odżywka Wzmacniająca - pisałam o niej tutaj. Nie sprawdziła się i nie kupię.

2. Biotica, Biovax Latte, Intensywnie regenerująca maseczka odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne - pisałam o niej tutaj. Stanie obciążała mi włosy, więc raczej więcej nie kupię.

3. Andrélon, Conditioner, Care & Repair - pisałam o niej tutaj. Kolejna odżywka która mi nie przypasowała, nie kupię.

4. Joanna, Ultra Color System, Szampon do włosów blond, rozjaśnianych i siwych - pisałam o nim tutaj. Niestety mama wyrzuciła mi opakowanie i musiałam go dokleić :P Nie bym z niego zadowolona, więc nie kupię ponownie.

Projekt Denko 2013 - produkty do ciała

5. Avon, Foot Works, Intensive Callus Cream - jest to krem zmiękczający i w sumie tylko tyle robił, nie złuszczał, nie nawilżał, po kilku godzinach po aplikacji efekt znikał. Dla moich stóp to za mało, więc więcej nie kupię.

6. Eveline, Slim Extreme 3D, Termoaktywne Serum Wyszczuplające Antycellulit - pisałam o nim tutaj. Nie polibiłam go głównie przez skład, cudów nie zdziałam, więc z ulgą pozbywam się drugiego i ostatniego opakowania i więcej nie kupię.

7. Bielenda, Żeń Szeń, Krem do pielęgnacji całego ciała Regenerujący Anti-Age - pisałam o nim tutaj. Według mnie jest to słaby produkt, więc na pewno go nie kupię.

Projekt Denko 2013 - różne różności

8. Oriflame, Essentials, 3 in 1 Cleanser (Mleczko oczyszczające 3 w 1) - pisałam o nim tutaj. Nie lubię mleczek do demakijażu, to było wyjątkowo słabe, więc nie kupię.

9. Jantar, Odżywka do włosów i skóry głowy - zdecydowanie pojawiły się nowe baby hair, ale mocno przetłuszczała mi włosy, więc nie wiem, czy kupię ponownie.

10. Sante, Naturkosmetik, zmywacz do paznokci z organicznym alkoholem - pisałam o nim tutaj. Najlepszy zmywacz do paznokci jaki miałam do tej pory, na pewno kupię ponownie.

11. Manhatan, X-treme last Waterproof - bardzo przeciętna maskara, nie kupię ponownie.

Projekt Denko Kwiecień 2013 - próbki i saszetki

12. ElishaCoy, Ricebran & Arbutin Mask sheet - bardzo dobra maseczka na podrażnioną cerę, uratowała mi wręcz życie, chętnie kupię ponownie.

13. Lacoste, Eau de Lacoste - zapach jest ok, ale bez rewelacji, nie kupię pełnowymiarowego flakonu.

14. Bieledna, Bawełna, Peeling enzymatyczny + Maseczka kojąca - maseczka z tego zestawu, nie lubię niezmywalnych maseczek, nie lubię saszetek, nie było oszałamiających efektów, więc nie kupię.

15. Iwostin, Purritin, Żel do mycia twarzy - koleje saszetki, dalej podtrzymuję opinię, że jest to całkiem przyzwoity żel, jak będę potrzebowała, to możliwe że kupię.

Niestety podsumowując, nie był to dobry miesiąc, większość z tych produktów nie spełniła moich oczekiwań, więc tym bardziej się cieszę, że się z nimi pożegnałam.

5 komentarzy :

  1. Nie miałam żadnego z tych produktów ...

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam nic, ale z chęcią spróbowałabym maseczki z Biowaxu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że Twoje denko to w większości produkty, których nie kupisz więcej ;/ mnie jednak ciekawi maseczka z Biovaxa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mało rzeczy przypadło Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie zastanawiam się nad tym Biovaxem...

    OdpowiedzUsuń