niedziela, 21 kwietnia 2013

RECENZJA: Sante, Naturkosmetik, zmywacz do paznokci z organicznym alkoholem

Witam was w tym pięknym słonecznym dniu :-) Zaraz mimo choroby idę zaraz spacerować i wygrzewać się na słoneczku, ale najpierw mam dla was recenzję najlepszego we wszechświecie zmywacza do paznokci w mojej (nie)skromnej opinii :P

Sante, Naturkosmetik, zmywacz do paznokci z organicznym alkoholem

Opis producenta: Zmywacz do paznokci Sante z organicznym olejkiem pomarańczowym i organicznym alkoholem nie zawiera acetonu i jest wyjątkowo łagodny i delikatny.

Cena: ok. 23 zł w drogeriach internetowych i pewnie 4 euro w sklepach stacjonarnych w niemczech

Pojemność: 100 ml

Skład: Alcohol denat., Ethyl Lactate, Ricinus Communis, Aqua (Water), Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil
, Limonene, Linalool

Certyfikaty: BDIH, Vegan, Gluten-free

Super wygodna pompka!

Moja opinia: Zmywacz zamknięty jest w wygodnej buteleczce z pompką, dzięki której bez trudu wydobyłam ostatnie resztki produktu. Płyn ma lekko pomarańczowy kolor i pachnie jak skórka pomarańczy z nutą typowego zmywacza do paznokci. Zapach jest przyjemny, nie drażni i nie trzeba po użyciu biec i otwierać okien na oścież. Może nie będzie radził sobie tak dobrze z lakierami jak jego acetonowi koledzy, ale niewiele mu do nich brakuje, poza tym największą jego zaletą są natłuszczone i nawilżone paznokcie! Nie ma mowy o żadnym wysuszeniu, zmatowieniu... paznokcie po użyciu tego zmywacza wyglądają lepiej niż kiedykolwiek! Mi taka buteleczka starczyła na bardzo długo, ale też nie maluję paznokci co drugi dzień, mimo to moim zdaniem jest wydajniejszy niż inne zmywacze, nie musiałam co chwilę moczyć wacika, na zmycie wszystkich paznokci z 2-3 warstw lakieru wystarczały 3-4 pompki. Używałam go też z powodzeniem do usuwania zarysowań z lakierowanych butów i po zabiegu wyglądały jak nowe. Jest to najlepszy zmywacz jakiego używałam i pluję sobie w brodę, że zapomniałam zakupić go podczas ostatniego pobytu w Niemczech, ale na pewno naprawię ten błąd przy następnej okazji.

4 komentarze :

  1. zainteresowałaś mnie tym usuwaniem zarysowań :D
    tego zmywacza nie miałam, jeszcze
    w ogóle 1szy raz go widzę

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pompka rozkochała mnie w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie słyszałam o tym zmywaczu, ale jak będę miała okazję to go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmywacz ma wbudowaną bardzo wygodną pompkę :) Choć i tak moim ulubionym zmywaczem jest zmywacz żelowy o zapachu mango marki Donegal :)

    OdpowiedzUsuń