sobota, 27 kwietnia 2013

RECENZJA: Joanna, Ultra Color System, Szampon do włosów blond, rozjaśnianych i siwych

Ostatnio była taka ładna pogoda, że aż żal było spędzać czas przed komputerem, stąd chwilowa nieobecność ^^ Dzisiaj niestety pogoda się popsuła, u mnie nawet zaczął deszcz kropić. A wy korzystacie z wiosny, kiedy w końcu do nas zawitała?
Dzisiaj mam dla was recenzję szamponu, który kupiłam z polecenia fryzjerki, a który niestety bardzo mnie rozczarował.

Joanna, Ultra Color System, Szampon do włosów blond, rozjaśnianych i siwych

Opis producenta: Szampon zawiera składniki działające ochronnie i wzmacniająco na włosy. Formułę produktu wzbogacono o specjalny system koloryzacji, dzięki któremu już po kilkakrotnym zastosowaniu włosy zyskują blask i wymarzony odcień. Szampon przeznaczony jest również do włosów siwych – doskonale ożywia połysk, przywracając naturalne piękno.
Wyjątkowa skuteczność:
 -  Eliminuje żółtawy odcień na włosach
 -  Nadaje pełen blasku platynowy odcień
 -  Miłe w dotyku, dobrze rozczesujące się włosy

Cena: ok. 8-9 zł

Pojemność: 200 ml

Wygodne zamykanie

Skład: aqua, sodium laureth sulftate, cocamidopropyl betaine, cocamide mipa, coco-glucoside, glycol distearate, laureth-4, glyceryl oleate, trimethylsilylamodimethicone, C11-15 pareth-55. C11-15 pareth-9, polyquateternium-10, disodium edta, butylene glycol, chamomilla recutita extract, hydrolyzet wheat protein, citric acid, sodium chloride, parfum, butylphenyl methylpropional, linalool, hexyl cinnamal, limonene, DMDM hydantoin, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, acid violet 43

-DMDM hydantoin - oddziałuje toksycznie
-Methylchloroisothiazolinone i Methylisothiazolinone - mają działanie alergizujące i oddziałują na układ nerwowy

Nietypowy kolor

Moja opinia: Szampon schowany jest w wygodnej butelce, zamknięcie jest porządne, chociaż mogłoby się minimalnie lżej otwierać. Sam płyn ma typową konsystencję, ani za rzadką, ani za gęstą, atramentowy kolor i dość intensywny zapach, którego nie jestem niestety w stanie określić. Choć można by się obawiać, że szampon będzie brudził, nic takiego się nie dzieje, wszystko bez problemu spłuczemy ciepłą wodą. Wydajność jest dobra, buteleczka starczyła mi na miesiąc codziennego stosowania na moje cienkie i długie włosy. Co do obietnic producenta, to niestety nie zauważyłam jakiejkolwiek zmiany w kolorze włosów. Mam pasemka zrobione rozjaśniaczem na moich naturalnie ciemnych blond włosach i fryzjerka gorąco zachęcała mnie do zakupu tego szamponu, gdyż jak stwierdziła, moje włosy mają tendencję do żółknięcia. No cóż, albo nie żółkną, albo szampon nie działa. Chociaż mam wrażenie, że wypłukał wszystkie efekty rozjaśniania korzeniem rzewienia, który nadał moim włosom żółto-miodowy połysk. Delikatnie plątał włosy podczas mycia, nie nawilżał, ot, taki przeciętniaczek z kiepskim składem. Więcej go nie zakupię, chociaż ma dużo pozytywnych opinii w Internecie i czytałam, że dziewczyny były zadowolone z poprawy odcienia włosów, u mnie niestety się nie sprawdził.

4 komentarze :

  1. Mi bardzo ochłodził kolor włosów, na spółkę z płukanka, tez z joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam z tego rodzaju szampon do włosów czerwonych. Nawet mi pasował.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię ten szampon, przy czym kiedy myję nim włosy pozostawiam go na parę minut (jak odżywkę). :)

    OdpowiedzUsuń