wtorek, 9 kwietnia 2013

RECENZJA: Andrélon, Conditioner, Care & Repair

Dzisiaj mam dla was recenzję holenderskiej odżywki do włosów Andrélon. Jest to kolejny nabytek z pracy wakacyjnej w hotelu, dzięki której całkiem za darmo mogę testować cudeńka z różnych krajów za sprawą zapominalskich gości ;-) Musicie mi też wybaczyć pociachane opakowanie na zdjęciach, ale odżywka zdążyła się skończyć, zanim się zabrałam za ich zrobienie.

Andrélon, Conditioner, Care & Repair

Pojemność: 300 ml

Cena: ok. 4 euro w Internecie

Niestety opisu nie będzie, gdyż nie znam holenderskiego, ale nie chcę korzystać z tłumacza, żeby nie popełnić jakiś baboli, zainteresowanych odsyłam do Google. Co do składu, to pozytywnym akcentem są ekstrakty z trzech naturalnych olejków: z migdałowca, kokosa i słonecznika, a negatywnym konserwant pochodna formaldehydu.

Biała, leista jak na odżywkę konsystencja

Moja opinia: Odżywki miałam ok. 1/3, czyli 100 ml, ale ponieważ aby uzyskać jakikolwiek pozytywny efekt, trzeba było nałożyć jej sporo (w moim przypadku dwa razy więcej niż używanego ostatnio przeze mnie Johna Friedy), była niewydajna i starczyła mi na krótko. Odżywka jest białego koloru, ma leistą konsystencję, dzięki której łatwo się rozprowadza. Opakowanie ma straszne otwarcie, drżyjcie paznokcie! Zapach jest neutralny, odżywkowy, był mi tak obojętny jakby odżywka była bezzapachowa. Na początku nakładałam ją w "standardowej" ilości, niestety włosy puszyły się, nie układały, nie było blasku, generalnie było bardzo źle. Spróbowałam więc nakładać jej więcej i efekty jej użycia były trochę lepsze, włosy przestały się puszyć, ale były za to proste jak druty, oklapnięte, zero uniesienia przy skalpie. Cieszę się, że szybko się skończyła, gdyż nie byłam z niej zadowolona, nie poprawiła stanu moich włosów, w składzie ma konserwant, którego nie lubię i unikam. Na pewno nie kupię i nie żałuję, że nie są dostępne w Polsce :-)

16 komentarzy :

  1. Nigdy o niej nie słyszałam. Hm, myślę jednak,że warto byłoby ją przetestować. Tylko szkoda,że jest mało wydajna ...

    Obserwuję!

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydajność nie jest zadowalająca, podobnie jak działanie z tego co opisujesz. Chyba nie żałuję tego, że o niej nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to nawet szkoda Google męczyć ;) jakoś nie zachęcająco brzmi opis, nie lubię takiego działania więc nie mam na nią ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, ale z tego co czytam to mało stracilam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie mi nie znana marka, ale chyba dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe bonusy ma ta wakacyjna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam masę produktów Andrelona, to nic specjalnego i przy wymagających włosach się nie sprawdzi. Z całego kartonu zapasów tej firmy zostawiłam sobie jedną odżywkę do pierwszego O w metodzie OMO, resztę oddałam chłopakowi, on ma zdrowe włoski i wszystko mu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam odżywkę tej firmy i jestem z niej bardzo ale to bardzo zadowolona i nie wiem gdzie w Polsce mogę ją kupić Moja się nazywała BRILLIANT AGE KERATINE COLLAGEN

    OdpowiedzUsuń
  9. Również dzięki pracy w hotelu poznałam wiele ciekawych kosmetyków ;)
    A firmę Andrélon doskonale znam,bo mieszkam w Holandii i bardzo dużo ludzi używa produkty do włosów właśnie tej marki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do Nas ;)
    http://siostryzprzypadkuprzyjaciolkizwyboru.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam szampon i odzywke z Andrelon .Wlosy pieknie pachna sa miekkie w dotyku

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam szampon i odzywke z Andrelon .Wlosy pieknie pachna sa miekkie w dotyku

    OdpowiedzUsuń
  13. Uzywam szamponu i odzywki z Andrelon.Pieknie pachnie ,cudownie przez kilkadni . Moje wlosy sa delikatnew dotyku.Polecam goraco

    OdpowiedzUsuń
  14. Pracuje przy produkcji tego xD

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja to pakuje xd (albert heijn)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja używam odżywki i szamponu i jestem bardzo zadowolona moim zdaniem bardzo wydajna mam długie włosy a nie muszę dużo nakładać włosy po są miękkie lśniące i ladnie pachnące moje ja osobiście bardzo polecam

    OdpowiedzUsuń