piątek, 5 kwietnia 2013

Mini zakupy i wymianki, czyli co nowego ostatnio trafiło do mojej kosmetyczki.

Chociaż miałam już nie zakupować, przed świętami namówiłam mamę i zamówiłyśmy trochę rzeczy z Yves Rocher, korzystając z Wizażowej promocji - wybierz rzeczy za 109 zł a otrzymasz rabat -50 zł i darmową wysyłkę. Nie przepradam za tą firmą (za to mama wręcz przeciwnie, wszystko ma od nich ^^), ale skusiły mnie promocyjne ceny i fakt, że i tak kończy mi się tonik i trzeba będzie coś zakupić. Zresztą same zobaczcie, że się opłacało ;)

Zakupy z Yves Rocher

1. Kremowy żel pod prysznic z Malwą Bio 2,71 zł
2. Tonik głęboko oczyszczający 10,36 zł
3. Woda ułatwiająca rozczesywanie 6,83 zł
4. Szampon do włosów blond 5,42 zł
5. Płyn micelarny - gratis
6. Próbka kremu dla mężczyzn - gratis

Tym sposobem za 25,32 zł mam 5 pełnowymiarowych produktów, czyli 5 zł i parę groszy (dosłownie) za sztukę :D Szkoda, że nie dołączyli więcej próbek (i bardziej użytecznych niż męski krem do twarzy), bo w ciemno raczej od nich nic innego niż pielęgnacja nie wezmę. A co do samych produktów, to mogę wam na razie powiedzieć, że płyn micelarny, tonik i szampon mają koszmarne otwieranie i pewnie je do czegoś przeleję, jak wejdą do użytku.

Trafiło też do mnie parę rzeczy z wymian i tym sposobem mam coś co zużyję, a torba z nietrafionymi kosmetykami zrobiła się lżejsza :)

Yves Saint Laurent, Baby Doll

Pierwszą rzeczą są perfumy od YSL, Baby Doll. Jeszcze nie wiem, czy to mój zapach, gdyż nie przepadam za kwiatowo-owocowymi kompozycjami, ale baza nadaje im ciężkości, więc bardzo możliwe, że się polubimy. Poza tym dobrze mieć w kolekcji coś lżejszego ;)

Alverde i Balea z DM'u

Druga paczuszka zawierała rzeczy z DM'u :D Już zdążyłam się zakochać w zapachu balsamu Alverde i balsamu do rąk Balei *_*

Teraz ogłaszam wielki ban zakupowy, w kwietniu nie zakupię już ani jednego kosmetyku, bo nie ma ani pieniążków ani miejsca w szafkach :P

23 komentarze :

  1. Zaciekawil mnie balsam z alverde- daj znac jak sie spisze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po jednym użyciu mogę ci powiedzieć, że pachnie obłędnie, zapach jest bardzo intensywny na początku, prawdziwy kardamon i wanilia, ale po pół godzinie jest już na tyle delikatny, że nie drażni :) balsam jest do każdego typu skóry, a ja mam suchą, więc mógłby ciut lepiej nawilżać, ale jest naprawdę w porządku, ładnie się wchłania.

      Usuń
  2. Zapach YSL wąchałam kiedyś w Sephorze, ale nie spodobał mi się, choć nie wiem dlaczego. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. oj takie ładne tu zapachy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. oj tak, pachnie jak prawdziwe maliny *_* szkoda, że jest do łapek a nie do ciała :P

      Usuń
  5. Jeszcze nigdy nic nie kupiłam yves rocher, choć intryguje mnie kilka kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę kosmetyków Balea *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Balea - wszędzie widzę a sama nie mam dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. malinowe cudenko z Balei - jestem jego bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę doczekać się recenzji :-) Z Yves mam jedynie maseczkę, którą wygrałam w rozdaniu i póki co bardzo dobrze mi służy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Yves Rocher ma dobre kosmetyki tylko często pojawia się problem z otwieraniem butelek, oraz wydobyciem ostatnich kropli niektórych produktów. Zazdroszczę Balea.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już sobie wyobrażam jak ten balsam waniliowy musi pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  12. super zakupy i wymiana, ach Balea

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe kosmetyki! :) Z YR jeszcze nigdy nic nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam BabyDoll, moja już powoli dobiega końca :(
    Marzy mi się ten krem malinowy z Balea, muszę go kiedyś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja ciągle z YR jeszcze nic nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zakupy :) uwielbiam kosmetyki z Yves Rocher ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten balsam do rąk. Pachnie jak malinowa guma Mamba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. widzę same dobroci z Yves Rocher, ja dzisiaj też odwiedziłam ten sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja sobie obiecuję co miesiąc - zakaz kupowania kosmetyków ;P ale brak silnej woli robi swoje :P

    OdpowiedzUsuń