niedziela, 24 marca 2013

Tania chińska biżuteria z eBaya - warto czy nie?

Długo zbierałam się do napisania tego posta, głównie brakowało mi dobrego światła, żeby zrobić dobre zdjęcia, ale oto jest!
Pod koniec zeszłego roku zamówiłam sobie kilka rzeczy z eBaya, między innymi śmiesznie tanią biżuterię z Chin i Hong Kongu, koszt jednej sztuki z wysyłką wahał się od 5 do 18 zł. Czy żałuję? Na pewno nie!
Nie mam konkretnego systemu wyszukiwania takich rzeczy, zazwyczaj wpisuję po angielsku naszyjnik, kołnierzyk lub bransoletka i zaznaczam bezpłatną wysyłkę. Potem wybraną rzecz dodaję do obserwowanych, wybieram Więcej działań -> Wyszukaj podobne przedmioty i kupuję tam gdzie jest najtaniej ;-) Wysyłka jest listem nierejestrowanym, ale jeśli nie dotrze w przeciągu 30 dni, sprzedawca oferuje zwrot pieniędzy, mi się raz zdarzyła taka sytuacja i po zgłoszeniu sprawy przez PayPal otrzymałam zwrot następnego dnia. Większość rzeczy dotarła do mnie w przeciągu 2-3 tygodni. Super jakości nie można oczekiwać, ale jest naprawdę przyzwoita, zdarzają się też prawdziwe perełki i moim zdaniem jest to fajny sposób na kupienie modnych dodatków w dobrej cenie. Poniżej przedstawiam wam rzeczy które kupiłam i przykładowe zdjęcia sprzedawców, gdyż konkretne aukcje na których kupowałam eBay niestety już usunął.

Zegarek w kolorze różowego złota, ok. 18-19 zł

Moje zdjęcie

 Bardzo go lubię, bo ma małą tarczę i dobrze wygląda, na moim chudym nadgarstku, ma trochę nierówne te białe pola, ale na zdjęciu z aukcji również, więc nie można się przyczepić ;)

Biały jelly watch, ok. 9 zł

Moje zdjęcie

Zdecydowanie mój faworyt! Porządnie wykonany i elegancki.

Złota bransoletka ok. 6,50 zł

Moje zdjęcie

Niestety mają tendencję do odbarwiana się i rysowania i smużenia, po każdym dotknięciu co niestety zostaje na stałe, widać to nawet na zdjęciu, ale nie jest to jakoś bardzo widoczne.

Perełkowy naszyjnik-kołnierzyk, ok. 9 zł

Moje zdjęcie

Jest dość delikatne i jedna perełka jest nie tam gdzie powinna, ale za tą cenę mogę mu wybaczyć ;-)

Kołnierzyk-naszyjnik z perełkami ok. 9 zł

Moje zdjęcie

Podobnie jak wyżej, tylko tym razem obyło się bez błędów.


Bransoletka, ok. 5 zł

Również delikatna i jeden kwiatuszek jest niestarannie wykonany, ale mimo to podoba mi się.

Podsumowując, ja na pewno jeszcze się skuszę na chińską taniochę, wam też polecam, najlepiej najpierw zamówić sobie jedną rzecz, żeby zobaczyć jak to wszystko wygląda i czy będzie pasować wam jakość takich rzeczy, bo może wolicie dołożyć bądź kupić jedną rzecz, ale lepszej jakości.


9 komentarzy :

  1. ja również nie mam nic przeciwko takiej biżuterii :) oba zegarki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. zegrki są śliczne...mam ten biały:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie sie podobaja ;)
    sama chetnie bym przygarnela ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna biżuteria. Ciekawe jak będzie z jakością przy dłuższym używaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ten kolnierzyk z perelkami (ten kanciasty) jest krzywy nie wiem czy zauwazylas :) ten na twojej fotce. az przeszukam sobie ebaya :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo on z tyłu tego złotego guziczka ma haczyki i po prostu tak się ułożył :)

      Usuń
  6. bardzo fajne rzeczy:) szczególnie mi się podoba ten biały zegarek:))

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurczę, to wszystko wygląda świetnie i za jakie pieniądze.. sama wahałam się ostatnio czy kupić coś od Chińskich sprzedawców na ebayu, chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń