wtorek, 12 marca 2013

Recenzja: Holika Holika Petit BB Clearing

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją mojego pierwszego BB kremu od Holiki Holiki z serii Petit. Mowa tutaj o wersji Clearing, czyli oczyszczającej do cery tłustej i mieszanej z niedoskonałościami. Była to miłość od pierwszego makijażu, a teraz można by powiedzieć, że tworzymy stały związek :)



Z tej serii są jeszcze wersje Essential (poprawia elastyczność i witalność skóry, zawiera kawior i kolagen), Shimmering (czeka na mojej półce na testowanie, rozświetla i oczyszcza, zawiera puder perłowy), Moisture (nawilżający do skóry suchej z kwasem hialuronowym) i Watery (efekt jak bez makijażu, zawiera ekstrakt z liści zielonej herbaty aby skóra była przejrzysta i czysta).


Opis producenta: Ekstrakt z olejku z drzewa herbacianego i specjalnie sformułowany proszek sprawią, że twoja skóra będzie jak skóra dziecka. Przeznaczony jest dla cery z niedoskonałościami i przebarwieniami.

Cena: od 19 zł z przesyłką na eBayu

Pojemność: 30 ml


Teraz będą ochy i achy. Zgadzam się z każdym słowem producenta, z tym, że ja mam skórę suchą i krem również sprawdził się u mnie znakomicie. Krem bardzo dobrze reguluje wydzielanie i wchłania sebum, nawet po całym dniu po nałożeniu cera jest idealnie matowa. Ma bardzo jasny odcień, który bardzo mi pasuje, uwielbiam też jego zapach. Idealnie kryje wszelkie przebarwienia, zaczerwienienia i niedoskonałości. Nie zapycha, pomógł mi w kuracji przeciwtrądzikowej, przy jego regularnym stosowaniu stan mojej cery się poprawia. Jest diabelnie wydajny, używałam go kilka miesięcy, a jeszcze sporo zostało. Niewielka ilość wystarcza na pokrycie całej twarzy i szyi, dobrze się rozprowadza. Opakowanie to mała poręczna tubka z uroczym kotkiem. Jest chyba najtańszym koreańskim BB. Krótko mówiąc: dla mnie krem idealny. Teraz chcę go wykończyć, bo jest już ze mną długo, ale na pewno zakupię jeszcze nie jedno opakowanie!

8 komentarzy :

  1. Nie miałam go, ale fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam, do tej pory...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt :)

    Zostałaś u mnie otagowana :)
    Będzie mi bardzo miło jak odpowiesz na moje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę ten krem BB:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, świetny blog! Obserwuję.
    Właśnie mam zamiar kupić bb krem z Holikiholiki, tylko nie wiem na jaki się zdecyduję. Mam suchą skórę. Dziękuję za recenzję:)
    Pozdrawiam, będę częściej zaglądać
    W razie chęci zapraszam do siebie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A mam jeszcze takiepytanie, jak zamawiasz te cudeńka na ebayu? Bo ja nie wiem kompletni, a na allegro jest drożej...
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany, muszę go wypróbować. nie wiesz czy da się gdzieś dostać próbki tego kremu w rozsądnej cenie? jeśli jest taki tani to szkoda wydać 10zł za samą próbkę 2ml a nie wiem czy mi się sprawdzi;[
    ja choruję na bb dr jart silver. to na razie mój ideał, używałaś go może i mogłabyś ich działanie jakoś ze sobą porównać? :)
    pozdrawiam!
    ps. też się chętnie podszkolę z zasad kupowania na ebayu, bo nigdy tego nie robiłam, a chyba ten czas się zbliża :P może polecisz czyjś post na ten temat albo sama już o tym pisałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety próbki są właśnie nieopłacalne. nie używałam jeszcze tego bb. możliwe, że skuszę się na taki post, na razie polecam google.

      Usuń