wtorek, 12 marca 2013

Pierwsze wrażenie: Holika Holika 3 Seconds Starter Hyaluronic Acid

Zużyłam tylko jedną małą próbkę, która starczyła mi na jedno nałożenie (choć mogła na dwa, ale się za bardzo rozpędziłam z wyciskaniem), ale chciałabym kilka słów powiedzieć na temat tego produktu od mojej ulubionej koreańskiej marki Holika Holika.


Opis producenta: Kwas hialuronowy pełni ważną rolę w podtrzymaniu młodości skóry i jest lekkim serum, które dogłębnie nawilża naszą cerę. Po umyciu twarzy czujesz wysuszenie lub ściągnięcie? To właśnie czas na użycie 3 Seconds Starter. Polecane dla osób, które czują ściągnięcie skóry, martwią się o obumieranie komórej wysuszonej cery, pracują w pomieszczeniu, gdzie jest ogrzewanie i intensywne oświetlenie oraz oczekujących nawilżenia twarzy. Należy użyć jak najszybciej po umyciu twarzy.

Cena: od 38 zł z przesyłką na eBayu

Pojemność: 150 ml

Moje pierwsze wrażenie: Konsystencja produktu jest nieco gęstsza od wody, płyn jest bezzapachowy, albo ja go nie wyczułam i błyskawicznie się wchłania. Po jednym użyciu nie da się niczego powiedzieć o działaniu, cera czuła się jak po toniku, nie było uczucia ściągnięcia czy wysuszenia, ale nie znalazłam informacji co by tonizował cerę, więc wciąż należy to zrobić jako następny krok pielęgnacji twarzy. Duży plus za przeźroczyste opakowanie z pompką ułatwiające dozowanie. Niestety cena jest dość wysoka jak na tego typu produkt, poza tym na drugim miejscu w składzie ma alkohol, więc ja go raczej nie zakupię. Jest jeszcze różowa wersja z kolagenem, ale tutaj dyskusyjna jest sprawa, ile nasza cera tego kolagenu wchłonie z takiego produktu.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz