środa, 6 marca 2013

Nowość w polskich Rossmanach od Alterry! Serum Orchidea, skóra dojrzała i wymagająca

Dzisiaj korzystając z kilkunastu minut do przyjazdu autobusu zaszłam do Rossmana w celu sprawdzenia, co jest w Polsce, a w co muszę się zaopatrzyć w weekend w Niemczech i oczywiście nie wyszłam o pustych rękach :) Skusiłam się na nowość w Polsce od Alterry - Serum Orchidea dla skóry skóry dojrzałej i wymagającej.

Serum na stronie sklepu znajduje się w kosmetykach 30+, a mi do trzydziestki brakuje jeszcze kilka ładnych latek, ale zgodnie z zasadą, że łatwiej zapobiegać niż zwalczać warto aplikować coś przeciwzmarszczkowego, co najwyżej skóra nie skorzysta jeśli jeszcze nie potrzebuje. Poza tym bardzo spodobały mi się składniki i wyciągi zawarte w serum, zresztą poczytajcie same:



Opis producenta: Pielęgnacja, która przywraca harmonię i rozpieszcza Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Serum Alterra zostało opracowane specjalnie do skóry dojrzałej i wymagającej. Dzięki bogatemu i intensywnie pielęgnującemu olejowi arganowemu* w połączeniu z roślinną gliceryną skóra jest optymalnie rozpieszczana, regenerowana i długotrwale nawilżana. Wartościowe ekstrakty z orchidei, skrzypu* i zielonej herbaty* pielęgnują i wygładzają skórę, nadając jej uczucie przyjemnej gładkości. Ekstrakt z miłorzębu, naturalny koenzym Q10 i kwas hialuronowy chronią przed wolnymi rodnikami i zapobiegają przedwczesnemu starzeniu się skóry. Delikatny zapach kwiatów rozpieszcza zmysły. *z kontrolowanej biologicznie uprawy 

Stosowanie: Serum Alterra nałożyć na skórę twarzy po jej oczyszczeniu i odświeżeniu, następnie delikatnie wmasować. Idealne również przed zastosowaniem kremu na dzień Alterra Orchidea. Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.

Skład: Aqua, Alcohol, Glycerin, Sorbitol, Parfum**, Xantan Gum, Equisetum Arvense Leaf Extract*, Ginko Biloba Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Camellia Sinesis Leaf Extract*, Sodium Hydroxide, Argania Spinosa Kernel Oil*, Ubiquinone, Vanilla Planifolia Fruit Extract.
* Ingredients from certified organic agriculture.
** From natural essential oils.


Pojemność: 30 ml

Cena: 16,99 zł, ja kupiłam teraz w promocji za 13,99 zł 


Serum znajduje się w szklanej buteleczce z ułatwiającą dozowanie pompką. Ma wodnistą konsystencję, typową dla tego typu produktu, brunatny kolor i po pierwszej aplikacji już wiem, że ma piękny słodki, kwiatowy zapach, choć dla niektórych może być za słodki lub intensywny. Błyskawicznie się wchłania, także jest nadzieja, że znajdę w końcu coś, co będzie nadawało się do aplikowania pod BB krem :) Dopiero zaczynam przygodę z kosmetykami Alterra, ale pokładam w nich dużą nadzieję.

A co wy sądzicie o stosowaniu kosmetyków przeciwzmarszczkowych już w wieku 20-25 lat? Koniecznie dajcie mi znać!

5 komentarzy :

  1. ciekawe :) nie bardzo polubiłam się z orchideową wersją kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Ci polecam "krem" do mycia twarzy, taki z fioletową tubką. Mega delikatny i zużyłam chyba z 5 opakowań. Staram się do niego wracać, bo świetnie zmywa makijaż i nie podrażnia.
    Serum się przyjżę, bo do tej pory napis "30+" mnie odstraszał ale co tam, wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego, co wiem to ten krem został wycofany, ale ja nie lubię mleczek do mycia twarzy, więc podejrzewam, że i z kremem bym się nie polubiła ;) jeśli masz bloga, to zostaw adres, chętnie odwiedzę ;)

      Usuń
  3. Ja dopiero teraz trafiłam to serum na słynnej promocji -40%

    OdpowiedzUsuń