wtorek, 12 marca 2013

Mini zakupy w Rossmannie: Facelle i Alterra

Na nieszczęście mojego portfela, koło mojego przystanku na uczelni jest Rossmann i wczoraj znowu tam zawitałam w oczekiwaniu na autobus. W moje łapki wpadły:



Facelle Sensitive, płyn do higieny intymnej w promocji za 4,99 zł
Facelle, chusteczki do higieny intymnej 20 szt. w promocji za 3,19 zł
Alterra, nawilżone chusteczki oczyszczające z aloesem do skóry suchej i wrażliwej w promocji za 2,79 zł

Czytałam o nich dużo pozytywnych opinii, jestem ciekawa czy sprawdzą się i u mnie. Zastanawiam się też, czy nie dokupić chusteczek, często są na nie promocje? Bo zawsze to oszczędność, a zawsze gdzieś się je upchnie w szafkach ;]

11 komentarzy :

  1. Chusteczki z Alterry uwielbiam ♥ a płyn do higieny intymnej używałam jako szampon, ale wysuszył mi skalp :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam z zamiarem używania zgodnie z przeznaczeniem, chociaż może się skuszę i wypróbuję jako szampon i żel pod prysznic z czystej ciekawości

      Usuń
  2. Fajne zakupy. :) Chusteczki Alterra miałam i lubię, ale czsami przeszkadza mi zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te chusteczki z Alterry i często są na nie promocje

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam te chusteczki z Alterry i fajne są , lubię je:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tych chusteczek z Alterra ale chętnie bym je wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych marek wcale, co może dziwić - ale to fakt...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tych produktów, ale chętnie dowiem się czy sprawdziły się u Ciebie chusteczki Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie zużyłam jedną testowo, nie podrażniła mnie, fajnie oczyściła buźkę, na razie jestem na tak, na pewno napiszę więcej, jak zużyję przynajmniej jedno opakowanie

      Usuń
  8. Uwielbiam chusteczki z Alterry i Facelle! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę iść do Rossmanna na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń