niedziela, 3 lutego 2013

Wyprzedaż i rozdania, czyli leniwa niedziela

Też macie dzisiaj takiego lenia jak ja? :) Ale od jutra biorę się za obowiązki z dobrze naładowanymi akumulatorkami po weekendzie^^


Chciałabym was zaprosić do nowego działu - Wyprzedaż!
Jak każda dziewczyna, kiedy wchodzę do drogerii najchętniej kupiłabym wszystko, nie każdy zakup jednak zawsze przemyślę i w mojej kosmetyczce lądują kosmetyki, które albo nie pasują do mojego rodzaju cery/skóry, a to podkład za ciemny, a to kolor nie ten... Zamiast leżeć i się marnować, takie cedeńka mogłyby jeszcze komuś z powodzeniem posłużyć, więc postanowiłam je uwolnić od mojej kosmetyczki i mam nadzieję, że trafią w dobre ręce ;-) Także serdecznie zapraszam <3

A teraz 2 rozdania, które mi się bardzo spodobały i w których biorę udział i które również wam polecam :-)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz