wtorek, 9 października 2012

Recenzja: Holika Holika Baby Bloom Moisture BB Cream

Na wstępie zaznaczę, że jest to aktualnie mój ulubiony BB krem, więc mogę być trochę nieobiektywna ;) Proszę też zbytnio nie przejmować się marnymi próbami zrobienia w miarę sensowych zdjęć, mój aparat ma już ponad 7 lat. Następnym razem wezmę się za to w dzień =='


Dlaczego właśnie ten krem tak lubię? Bo idealnie dopasowuje się do koloru mojej cery (co prawda porównania dużego nie mam, bo tylko do trzech innych kremów, ale spokojnie mogłabym już nie testować innych i używać tylko tego). Producent obiecuje nam naturalnie krycie bez efektu maski, cerę jak u dziecka, wyciąg z białek mleka sprawi, że od wewnątrz nasza skóra będzie odpowiednio nawilżona, a polimery zadbają o świeży wygląd z zewnątrz. Krem występuje w wersji dla cery suchej - nawilżający i tłustej o lekkiej konsystencji, ja opisuję tą pierwszą. Zobaczmy więc jak to wszystko wygląda w praktyce.


Tak wygląda opakowanie ;)

W góry krem roztarty na ręce, na dole po prawej zdjęcie z fleszem, po lewej bez.


A tutaj moje mizerne próby pokazania koloru na twarzy, ale chyba zupełnie bez sensu bo każde zdjęcie wyszło w innej tonacji... U góry bez flesza, na dole z.

Moje wady i zalety:
+ urocze opakowanie
+ idealnie dopasowuje się do mojej cery
+ konsystencja kremu, łatwo się rozprowadza
+ neutralny zapach, praktycznie go nie ma
+ niewygórowana cena, ok. 30 zł za 50 ml
- wzięłam wersję nawilżającą dla cery suchej i to był chyba błąd, bo po około 5 godzinach cera zaczyna się delikatnie świecić, ale zamierzam niedługo zamówić wersję do cery tłustej

Na pewno zamierzam go dalej używać, zobaczę jeszcze tylko czy dla mnie nie powinna to być jednak wersja light (oby był ten sam odcień) ;)

2 komentarze :

  1. nie testowałam żadnych kosmetyków Holiki ,zastanwia mnie jedna kwestia jego krycie,; słabe,dobre jak podkład? Mnie najbardziej intersuje w kremach bb jakosc krycia i to by mnie po nim nie wysypało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krycie jest typowe dla koreańskich bb kremów - dobrze sobie radzą z zaczerwienieniami, przebarwieniami, ogólnie wyrównują koloryt skóry, ładnie ukrywają rozszerzone pory, ale nie poradzą sobie z większymi niedoskonałościami

      Usuń