poniedziałek, 22 października 2012

Paczuszki nr 2 i 3 z Korei oraz kilka słów o sprzedawcach na eBayu

Odebrałam kolejne dwie paczuszki z Korei pełne kosmetyków do zrecenzowania, więc pokażę wam, czego możecie się spodziewać na blogu oraz chciałabym napisać kilka słów o sprzedawcach na eBayu. Pierwsze i drugie zakupy robiłam u cosmetic.love, a trzecie u cosmeticmarket2012 i w obu przypadkach byłam bardzo zadowolona z produktów i jakości usług.

Paczuszka numer 2 zawierała:

SKIN79 BB Cleanser

ETUDE HOUSE Ghassoul Clay BlackHead Heating Deep Clean Gel


SKIN79 Hot Pink Super Plus BB Cream
SKIN79 A.C. Clinic Skin Renewal Vita Cream

ETUDE HOUSE Sleeping Pack #Pore Tightening

Zamówienia od tego sprzedawcy są wysyłane następnego dnia roboczego po dokonaniu zapłaty, na obie przesyłki czekałam do 10 dni (chociaż to i tak zależy już tylko i wyłącznie od poczty), odpisują na każdego maila. Gratisy dołączane są według rozpiski. Darmowa rejestrowana przesyłka z numerem nadania przy zamówieniu przynajmniej 5 pełnowymiarowych produktów, znajdziemy go w szczegółach zamówienia w serwisie eBay oraz w mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia. Każdy produkt dobrze zabezpieczony folią bąbelkową, chociaż zdarza się, że opakowania tekturowe dochodzą nieco wygniecione. Posiadają też sklep internetowy www.cosmetic-love.com, ale ceny są wyższe. Za pierwszym razem byłam bardzo zadowolona z gratisów, za drugim już trochę mniej, bo zamiast obiecanych 4 próbek, tak naprawdę dostałam 3, bo chyba policzyli próbkę TONYMOLY Aura Beam + BB Cream jako dwie, skąpcy, chociaż to jest zestawik. Ale za to próbki są dużo fajniejsze (przynajmniej dla mnie) niż te od cosmeticmarket2012. Oprócz tego otrzymałam jeszcze TONYMOLY Red Appletox Honey Cream i SKINFOOD Black Sugar Mask i oczywiście puszek do różu TONYMOLY, dwa plasterki na nos oczyszczające pory i maskę z koenzymem Q10, inną niż dwie poprzednie, za co duży plus. Dla porównania za pierwszym razem i 7 zamawianych rzeczach otrzymałam puszek, dwie maski, dwa plasterki i 5 próbek (o jedną więcej niż w rozpisce, za to dwie rzeczy były podwójnie, więc do przetestowania otrzymałam tak naprawdę 3 produkty), w tym bardzo fajny zestaw miniaturek od SKINFOOD Gold Caviar Emulsja + Tonik, oba po ok. 8-10 ml. Duży plus za dużą różnorodność próbek. Ach, i gdyby ktoś się zastanawiał, to wszystkie produkty są oryginalne, ale więcej na ten temat napiszę przy recencji Hot Pinka.

Trzecia paczuszka od cosmeticmarket2012 zawierała:

SKIN79 Dream Girls BB Cream

SKIN79 VIP Gold Super Plus BB Cream



HOLIKA HOLIKA Baby Bloom Light BB Cream

TONYMOLY Maxi Power Foot Peeling Liquid



SKIN79 Super Plus Triple Functions Vital BB Cream
 
 SKIN79 Lovely Girl BB Cream
 TONYMOLY Latte Art Milk-Tea Morning Pack



ELISHACOY Moist Up Pure Mineral Mist

Zasady jak powyżej, jedyna różnica to taka, że musimy napisać maila z prośbą o podanie numeru nadania przesyłki i że otrzymujemy losowe gratisy z pokazanych na zdjęciu, trzy sztuki do każdego zakupionego pełnowymiarowego zakupu. Na moje pytanie czy faktycznie tych gratisów jest 3 na każdy produkt, sprzedawca odpisał, że dają maksymalnie 9 w sumie, ale do większych zamówień lepsze, więc miłą niespodzianką było, gdy okazało się, że do moich 8 zakupionych przedmiotów otrzymałam aż 22 gratisy! Jedną maseczkę, próbki kremów Skin79 Hot Pink i VIP Gold, BB Cleanser i Skin Repairing Snail Cream od ElishaCoy, Tomatox i Sleeping Pack od TonyMoly, każda rzeczy po trzy razy oraz bibułki matujące, zwykłą czarną gumkę do włosów i niezidentyfikowany przyrząd wydający się być maszynką do golenia xD Dużo tego, ale jak już pisałam, ciekawsze dla mnie były próbki od cosmetic.love. Kupując u tego sprzedawcy zdecydowałam się spróbować z licytacjami i faktycznie udało mi się kupić kilka rzeczy taniej, ale za to mam teraz tyle BB kremów, że części na razie chyba w ogóle nie będę otwierać.

Podsumowując, polecam wam obu wyżej wymienionych sprzedawców, warto też sprawdzać ceny poszczególnych rzeczy u różnych sprzedawców, bo jeden może mieć coś bardzo tanio, ale za to za drugą rzecz zapłacimy znacznie więcej niż gdzie indziej, także trzeba się trochę nakombinować, żeby kupić jak najtaniej ;)

6 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. ja używałam tej z it's skin i była bardzo dobra, chociaż niestety nie poradziła sobie z piętami :( tej używała moja mama i była zachwycona, bo od lat borykała się z problemami skórnymi na stopach i jak sama stwierdziła, nie pamięta kiedy ostatnio miała taką ładną skórę tam :D chociaż na piętach też wymiękła... jak zakupię tą dla siebie to zrobię recenzję porównawczą ;)

      Usuń
  2. Sporo tych produktów razem z gratisami;) Jestem bardzo ciekawa tych produktów, szczególnie BB:) Jak na razie miałam tylko próbki rózowego i pomarańczowego;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanie jak zapłaciłaś łącznie za te wszystkie przedmioty od Cosmeticmarket2012? ja kupiłam dwa kremy i wysyłka mi się zsumowała podwójna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko mi pomóc kiedy podajesz tak mało szczegółów... kupiłaś przedmioty z darmową przesyłką czy z dodatkową opłatą? ja zawsze brałam te z darmową a za tracking number płacisz przy jednym wybranym przedmiocie

      Usuń
  4. No dobra, ale czy te produkty są oryginalne? Jak to możliwe, że są tańsze niż u producentów?

    OdpowiedzUsuń