poniedziałek, 8 października 2012

Moje pierwsze koreańskie zakupy kosmetyczne!

Dawno mnie tu nie było, ale wróciłam, żeby trochę wam opowiedzieć o moich pierwszych zakupach koreańskich kosmetyków na ebayu. Ale może najpierw krótkie wprowadzenie na temat tego, jak zaczęła się moja miłość do nich.
O BB kremach czytałam dość dużo na forach i temat mnie zaciekawił, a dodatkowo przyczyniło się moje zainteresowanie kulturą azjatycką. Mam jasną cerę i trudno było mi znaleźć odpowiedni podkład, więc stwierdziłam, że może właśnie BB krem rozwiąże moje problemy, skoro odcienie są raczej jasne i ma dopasowywać się do cery. Mój pierwszy BB krem Holika Holika Petit BB Cream Clearing dostałam od pewnej kochanej osóbki, której jestem niezmiernie wdzięczna, bo przepadłam z kretesem.
Moja cera jest bardzo daleka od ideału, bardzo długo nie mogłam sobie poradzić z trądzikiem, ale tak się złożyło, że w okresie kiedy zaczęłam używać BB kremu zaczęłam stosować też antybiotyk i nie ukrywając, to on odwalił większość roboty (nareszcie pozbyłam się paskudztwa z twarzy!) ale właśnie Petit Clearing z właściwościami przeciwtrądzikowymi pomógł mi utrzymać cerę w bardzo dobrym stanie przez 4 miesiące po odstawieniu antybiotyku (aktualnie używam go tylko sporadycznie raz w tygodniu bądź rzadziej).
Co mnie tak urzekło w BB kremach? (albo raczej w tym jednym ;P) W końcu nie wyglądam jakbym opalała samą twarz (wierzcie mi, wypróbowałam milion podkładów, a porcelanowej cery też nie mam), Clearing troszeczkę wybiela koloryt mojej cery, ale i tak efekt był milion razy lepszy niż z jakimkolwiek podkładem. Brak efektu tapety na twarzy! BB krem po nałożeniu wygląda bardzo naturalnie, nie daje efektu maski, nie uwydatnia np. schodzącej skóry z gojących się pryszczy dzięki konsystencji kremu i właściwościom nawilżającym. Nie kryje on tak dobrze jak podkład, ale zakrywa wszelkie niedoskonałości i przebarwienia, po prostu musimy pokochać swoje piegi ;) BB kreamy bazują na silikonach, ale moja cera nie ma z tym problemu, po prostu trzeba pamiętać o prawidłowym oczyszczaniu, chociaż muszę się przyznać, że zdarzało mi się pójść spać w makijażu i również nie odczułam negatywnych skutków.
Myślę, że na razie starczy tego przydługawego ochania i achania, więc teraz pokażę wam co kupiłam, a w kolejnych notkach napiszę coś więcej o każdym produkcie.


Holika Holika Petit BB Cream 30ml Shimmering 


Holika Holika Petit BB Cream 30ml Clearing 

 Tony Moly Egg:
- Pore Blackhead Out Oil Gel 
- Pore Tightening Pac
- Pore Silky Smooth Balm

Holika Holika Baby Bloom Moisture BB Cream 
Dostałam też sporo próbek, o których też na pewno coś napiszę, a także o kremie którego używa moja koleżanka, a który jest dla mnie za ciemny, ale to wszystko w swoim czasie ;)Wspomnę tylko, że leci do mnie już kolejna paczuszka i wybieram kosmetyki do następnej ^^

4 komentarze :

  1. Zaciekawiłaś mnie tym kremem BB, nie wiesz może czy są dostępne na jakiś polskich stronach(sklepach internetowych) ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. But cellulite can also be a problem for some men, and with certain hormonal conditions it is actually quite common.
    Habits: Cellulite treatment also includes taking care of your habits such
    as crossing your legs, knees and ankles. You do not have to perform these exercises every day, all you need
    is to do them three times (3x) a week for about thirty minutes each session.


    Also visit my website ... how to get rid of stretch marks

    OdpowiedzUsuń
  3. To guarantee the safety of children, some of these water playgrounds have
    zero depth

    my webpage :: full article

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę te kosmetyki - ciekawa jestem opinii na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń